סדנאות לאנשי מכירות

הרציונאל:

אמנות ההקשבה והתקשורת המעצימה היא שיטה מובנית בה אנו לומדים איך להקשיב באופן עמוק ולא שיפוטי ואיך לדבר כך שיקשיבו גם לנו.

רמת התקשורת הבין אישית תלויה בדרך שבה האנשים תופסים את הדברים שנאמרים. תפיסתם תלויה פעמים רבות לא במה שנאמר אלה באיך.

כמו כן, איכות הקשב שלנו קובע את המשמעות שאנו נותנים לנאמר.

לאנשים המקבלים קהל באופן ישיר או טלפוני יש חשיבות רבה לפתוח יכולת ההקשבה. הדרך שבה אנשי שרות הלקוחות יוצרים קשר עם הלקוח /מקבל השרות משפיעה יותר מכל דבר אחר על תחושתו שביעות רצונו.

לימוד ותרגול תקשורת מעצימה מאפשר בין היתר: חיזוק היכולת ליצירת קשר אישי, נוכחות מלאה בשיחה, אי-קטיעת אנשים מדברים, דיבור מתומצת וממוקד, הפחתת שיפוטיות וביקורתיות, נוהל קבלת החלטות משופר ומדויק ועוד.

אנו מציעים שלש סדנאות במטרה להפוך את אנשי המכירות ושרות הלקוחות בארגון למובילי שינוי בתחום התקשורת הפנים ארגונית והחוץ ארגונית כאחד.

מטרת הסדנאות:

·לזהות את "הפילטרים" דרכם אנו מקשיבים .

·לאמץ הקשבה אמפאטית כבסיס להבנת הלקוח/הקולגה .

·לימוד סגנון דיבור כך שיקשיבו גם לך.

·פיתוח דרכי הקשבה לאיתור הצרכים האמיתיים של הלקוח

בסדנאות יתנסו המשתתפים בתהליך של דיבור והקשבה בשיטת "מעגל ההקשבה"

בה יוצגו כלים מעשיים לתקשורת אפקטיבית ולא-שיפוטית ( Listening Council)

לשימוש בחיינו המקצועיים והאישיים. ייחוד השיטה בשימוש באלמנטים נרטיביים דרכם מתרחשת למידה חווייתית ומתאפשרת תקשורת מעצימה – כזו המשרתת את הדובר והמקשיב כאחד.

תועלות ותפוקות :

  1. מתן שרות אדיב נינוח ומדויק יותר
  2. יצירת הרגשה אצל הלקוח שהוא "מוקשב"
  3. הבנה מהירה יותר של צרכי הלקוח

 

  1. יצירת קשר אישי עם הלקוחות – מקדם מכירות מספר אחד.


פנו לתאום פגישת הכרות ונבנה יחדיו תהליך שמתאים לכם.

לסדנאות נוספות בארגון

סדנאות לאנשי מכירות
סדנאות לאנשי מכירות
סדנאות לאנשי מכירות
סדנאות לאנשי מכירות
סדנאות לאנשי מכירות
סדנאות לאנשי מכירות
Tivonet