סדנת הקשבה ותקשורת למנהלים

 

בואו לגלות שיטה ייחודית וחווייתית ליצירת עבודת צוות, גיבוש ותקשורת מקרבת בין עובדים 

תארו לעצמכם שבעזרת שיטה אחת פשוטה ואפקטיבית, הייתם משנים את  צורת הדיבור וההקשבה בין אנשי הארגון ומחוצה לו ויוצרים מערכות יחסים המבוססות על אמון,  כנות, כבוד, קבלה  ושיתוף פעולה

איך זה היה משפיע על האווירה בארגון? על מתן השירות? על אופי הדיונים וקבלת ההחלטות? על עבודת הצוות?
על המוטיבציה של העובדים? על היצירתיות שלהם? ועל תחושת השייכות שהם היו מפתחים כלפי הארגון? 


 


שיטת "מעגל הקשבה" עושה שימוש באלמנטים נרטיביים דרכם מתרחשת למידה חווייתית ותקשורת מעצימה המשרתת את הדובר ואת המקשיב כאחד. ההקשבה היא מרכיב חיוני בתקשורת פנים ארגונית, והיא גם "מצרך יסוד" בניהול איכותי, עבודת צוות הרמונית וקבלת החלטות אפקטיבית.

"האינטליגנציה הקבוצתית"  -  מחקרים מגלים ש: "אייקיו קבוצתי"  עדיף על קבוצת ניהול.    עשרות ארגונים כבר הפנימו את הדרך לנהל דיונים אפקטיביים, לעבוד עבודת צוות, לגבש את העובדים, ליצור מוטיבציה ותחושת שייכות ולהעלות את תודעת השירות בעזרת מעגלי הקשבה עם מרכז אוריאל.

 

עשרות ארגונים  נעזרו בסדנאות הקשבה שלנו כדרך מרעננת ל-

• שיפור התקשורת הבין אישית בתוך הצוות ובארגון 
• גיבוש צוות, גיבוש עובדים ובניית עבודת צוות.
• יצירת אווירה חיובית בארגון, העלאת המוטיבציה ותחושת השייכות
• בניית  תרבות שיחה כחלק מתודעת שירות וכבסיס להדרכה 
• קבלת החלטות דרך "חשיבה משותפת" והקשבה לכל הקולות 
• כפתרון לניהול קונפליקטים ועימותים 
• בירור ערכי הליבה של הארגון ולבניית חזון
• יום כיף לעובדים/יום גיבוש לצוות            

מרכז אוריאל הוא מהוותיקים בארץ בהנחיית סדנאות הקשבה בארגונים המשלבות את שיטת "מעגל ההקשבה" (Listening council) עם תכנים ומתודות אימונים ליצירת תקשורת בין אישית מקרבת. 

כך השפיעו סדנאות מעגלי ההקשבה על העובדים של "עיריית פתח תקווה: 
" עובדים רבים מעידים על היות מפגשים אלו, מפגשים מכוננים בחייהם. מנהלים בכירים מעידים שחל שינוי לטובה בהתנהלות עובדיהם. העובדים מדווחים על קבלת כלים פרקטיים לחיים ..

הבחירה בכם כאחד מגופי ההדרכה המובילים בפרויקט הוא בזכות היותכם גוף מקצועי, מוביל ובעל ניסיון בתחום, החזון שלנו להעביר תהליך של כל עובדי העירייה ואנו רואים בכם עירן ונוריה שותפים לתהליך והצלחתו!" -  אירית דביר, סמנכ"ל משאבי אנוש ומנהלת הדרכה.

היכנסו לדף המלצות  או  פרויקטים לדגמא וקראו מה הם מספרים על התהליך והתוצאות

צרו איתנו קשר לקביעת סדנת הכרות וחשיפה לדרך המעגל.

 


 

סדנת הקשבה  ותקשורת למנהלים
סדנת הקשבה  ותקשורת למנהלים
סדנת הקשבה  ותקשורת למנהלים
סדנת הקשבה  ותקשורת למנהלים
סדנת הקשבה  ותקשורת למנהלים
סדנת הקשבה  ותקשורת למנהלים
Tivonet